loading...
سه رضا سه - سایت تفریحی و دانلود
رضا نظریان بازدید : 11 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)


smsdeltangi9-albalogilas-ir


همیشه ماندن دلیل عاشق بودن نیست

خیلی ها رفتن که ثابت کنند

عاشقند…

| اس ام اس تنهایی |

تلاش برای فراموش کردن کسی که دوستش داری

درست مثل این است که بخواهی کسی را که تا به حال ندیده ای

به خاطر بیاوری !

| اس ام اس تنهایی |

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم

هر کس هم که می آید مسافر است می شکند

هم نمازش را ، هم دلم را …

و می رود

| اس ام اس تنهایی |

این عشق برای من هیچ نداشت

اما…

گلهای بالشم را باغبان خوبی بود

اشکهای هر شب من …

| اس ام اس تنهایی |

بگذار سرنوشت هر راهی که میخواهد برود

ما راهمان جداست

ابرها تا میتوانند ببارند

ما چترمان خداست

| اس ام اس تنهایی |

چون خیالت همه شب مونس و همراه من است

شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی

| اس ام اس تنهایی |

چه بی تابانه میخواهمت

ای که دوریت تجربه تلخ

زنده به گوری است…

| اس ام اس تنهایی |

خوابیده بودم کابوس میدیدم

از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم…

افسوس…

یادم رفته بود که از نبودنت به خواب

پناه برده بودم

| اس ام اس تنهایی |

سیاهى زیر چشم هایم را دوست دارم…

جاى پاى رفتن “تو” ست!

| اس ام اس تنهایی |

رفتی و با رفتنت قلبم شکست…

قلب من غصه نخور!

اون بالا هم خدایی هست

| اس ام اس تنهایی |

افلاطون میگه:

هر وقت نتونستى کسى رو فراموش کنى

یعنى هنوز در خاطر او هستى!

| اس ام اس تنهایی |

در فراغت آهنگ قلبم در غم است بى صدا میخندم

اما روزگارم درهم است

| اس ام اس تنهایی |

خیلی سخته توی دنیا جا نباشه

واسه آشتی بی وفا شه

اون کسی که جونتو واسش گذاشتی

| اس ام اس تنهایی |

در تنهایی خیالم ، تو را مهمان رویاهایم کرده ام تا

به آرامى بگویم :

دلتنگتم…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 1,353