loading...
سه رضا سه - سایت تفریحی و دانلود
رضا نظریان بازدید : 13 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

smsghamnak-albalogilas-ir

خدا تقصیری ندارد

این روزها

همه باران های دنیا

در دل ما آدم ها می بارد . . .

| اس ام اس غمناک |

آسمان را دوست دارم

زیرا تنها سقفی ست

که زیر آن

با تو زیسته ام

. . .


| اس ام اس غمناک |

سالهاست

که از جزیره ای متروک

نامه ای را در بطری روانه آبهای عالم کرده ام

اگر کسی عاشق باشد

می تواند کلماتم را بخواند

به هر زبانی

در هر سرزمینی ..

گاهی فکر می کنم

کسی می آید

و با همان شیشه برایم شراب می آورد ..

| اس ام اس غمناک |

من خواب ترا دیده ام

همینجا بودی

کنار من!!

نشسته بر سفره ی ساده ای که

نان و سبزی داشت!!

کنار من!!!

در لحظه های گیج و منگ صبحگاهی…

من خواب ترا دیده ام

و این یعنی…

نمیتوانم فراموشت کنم

| اس ام اس غمناک |

و از میان تمامِ آرزو ها

دردناک ترینش نخواستن تو

در نداشتنِ توست

| اس ام اس غمناک |

مانده‌ام

چگونه تو را فراموش کنم

اگر تو را فراموش کنم

باید سال‌هایی را نیز که با تو بوده‌ام

فراموش کنم

دریا را فراموش کنم

و کافه‌های غروب را

باران را

اسب‌ها و جاده‌ها را

باید دنیا را

زندگی را

و خودم را نیز فراموش کنم

تو با همه‌ چیز درآمیخته‌ای!!

| اس ام اس غمناک |

اشک رازیست

لبخند رازیست

عشق رازیست

اشک آن شب لبخند عشقم بود

| اس ام اس غمناک |

اشتباه نکن !

نه زیبایی تو نه محبوبیت تو مرا مجذوب خود نکرد…

تنها آن هنگام که روح زخمی مرا بوسیدی

من عاشقت شدم

| اس ام اس غمناک |

واسه دل کندن از فضای مجازی

باید یه دلخوشی تو دنیای واقعی کنارت باشه

| اس ام اس غمناک |

هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم

میدانــم بالاخره

یک روز

به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .

 

 

گردآورنده : سایت تفریحی آلبالو گیلاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 1,408