loading...
سه رضا سه - سایت تفریحی و دانلود
رضا نظریان بازدید : 20 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

smsghamnak10-albalogilas-ir

از تو گفتن سوزش چشم می آورد

و از تو نگفتن تورم گلو

بگویم یا نگویم ؟

| اس ام اس غمناک |

موسیقی تنها زبانی است

که  با آن نمیتوان دروغ گفت

| اس ام اس غمناک |

ناشناسی بیکس

نیمه شب هم حتی

اگر ازکوچه تنهایی قلبم گذرد

عطربدرود ودرودش

سالی

در دلم خواهد ماند

تو که دیریست دراین کوچه

اقامت داری




| اس ام اس غمناک |

تا روزی کــه بــود،

دســت هــایــش بــوی گــل ســرخ مــی داد!

از روزی کــه رفــت

گــل هــای ســرخ

بــوی دســت هــای او را مــی دهنــد . . .

| اس ام اس غمناک |

خیلی کوچک نیستم

تنها چند سال

از من بزرگ ترند

غمهایم…

| اس ام اس غمناک |

می میرم

وقتی تصور میکنم

که او هرروز دست هایی را لمس میکند

که من هرروز آرزوی داشتن آنها را میکنم …

| اس ام اس غمناک |

هیچ کس نمیداند…
پشت این چهره ی آرام در دلم چه میگذرد!
کسی نمیداند…
این آرامش ظاهر و این دل ناآرام چقدر خسته ام میکند

| اس ام اس غمناک |

یادت باشد

به خوابم که آمدى

بیدارم کنى ببوسمت !

| اس ام اس غمناک |

باور کن !

این را با تمام وجودت باور کن؛ که:

آن کس که وعده ی همیشه ماندن را می دهد،

از همه رفتنی تر است !

گردآورنده : سایت تفریحی آلبالو گیلاس


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 1,402