loading...
سه رضا سه - سایت تفریحی و دانلود
رضا نظریان بازدید : 22 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

smsghamnak11-albalogilas-ir


حسـرت واقعـی را آن روزی میخــوری

کـه مـی بینـى ،

بـه انـدازه سـن و سـالت ، زندگـى نکـرده ای . . .

| اس ام اس غمناک |

از تمام بودنی ها

تو همین از آن من باش

که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد

. .


| اس ام اس غمناک |

این روزها دیده ای ؟

آدم ها از پایان جهان می ترسند

عشق من

می دانی ؟

فقط وقتی تو نباشی

دنیا تمام می شود.

| اس ام اس غمناک |

دلـهـره ام از نـبـودنـت نـیـسـت . . .

دلـهـره ام از دل دل کـردنـت بـرای بـودنـت اسـت . . .

تـ ـو نـگـران فـرامـوشـی ات نـبـاش . . .

   مـ ـن بـا یـک شـیـشـه از عـطـرت زنـدگـی مـیـکـنـم !!!

| اس ام اس غمناک |

شهرزادِ من!

قصه بس است ،

این پادشاه سالهاست که خوابیده…

| اس ام اس غمناک |

دوستت دارم

و همین غمگین‌ترم می‌کند

وقتی که نمی‌توانم چهار فصل جهان را

بر شانه‌های تو آواز بخوانم

وقتی که بادی

برگ‌هایت را از من می‌گیرد

درخت بالابلند من!

باور کن این همه خواستن غمگین است

برای پرنده‌ای که از کوچی به کوچ دیگر پرواز می‌کند

| اس ام اس غمناک |

میدانی چه مدتی است گیسوانم پیچ خورده اند ؟!

جز تو کسی نمیفهمد

گیسوانم شانه ندارند !

و اگر باشی

گیسوانم

شانه خواهند شد

با سرانگشتان عاشقت

| اس ام اس غمناک |

کاش همســایه ی ِتـو بـودم

از پشت ِ پنجــره هـر روز ،

  آمـدنَ ت را می دیــدم …

| اس ام اس غمناک |

گاهی آدم باید چمدان بشود

ببندد خودش را

برود خودش را …

| اس ام اس غمناک |

نمیدانم به مسافر دل بستم

یا

مسافر شد آنکه به او دل بستم . . .

 

 

گردآورنده : سایت تفریحی آلبالو گیلاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,376