loading...
سه رضا سه - سایت تفریحی و دانلود
رضا نظریان بازدید : 43 دوشنبه 10 آبان 1395 نظرات (0)


smsdeltangi8-albalogilas-ir

دوستت دارم

دیگر با خون من عجین شده ایی

تو همانی ؛

نفس

تو را ها می کنم

در یک شب سرد زمستانی

بر شیشه ی مه گرفته ی پنجره ی بی کسی ام

ای تنهایی !

| اس ام اس تنهایی |

هر شب در رؤیای من

قدم می نهی !

بیدار که می شوم …

چشم من از تو خالیست !

و نگاهم … درد می گیرد ازین بیداری

تنها … اگر در رؤیای من می پایی

بگذار تا ابد بخوابم !

| اس ام اس تنهایی |

تو از کدامین تباری

از کدامین کهکشان

که نه با غروبت میروی

نه با طلوعت می آیی

همیشه با من و در منی

همیشه بی تو و تنهایم !

| اس ام اس تنهایی |

تنهایی

ذره ذره خودی نشان می‌دهد

وقتی تو آن قدر کم پیدایی که

سنگینی روزگارم را

مورچه‌ها به کول می‌کشند

و من تماشایشان می‌کنم…

| اس ام اس تنهایی |

روزگار پیرمان نمی‌کند

آدمها تنهایند!….

بشمار… تو روزهای تقویم را

من موهای سپیدم را  !

یکی از همین روزها دست می‌کشم

از تنهایی… و سقوط می‌کنم

از آن بالا….

و می‌پرم روی دوچرخه‌ی هفت سالگی‌ام

من کوچک نمی‌شوم

دور می‌شوم

| اس ام اس تنهایی |

اگر دری میان ما بود

می‌کوفتم

درهم می‌کوفتم

اگر میان ما دیواری بود

بالا می‌رفتم پایین می‌آمدم

فرو می‌ریختم

اگر کوه بود دریا بود

پا می‌گذاشتم

بر نقشه‌ی جهان و

نقشه‌ای دیگر می‌کشیدم

اما میان ما هیچ نیست

هیچ

و تنها با هیچ

هیچ کاری نمی‌شود کرد

| اس ام اس تنهایی |

من هر روز و هر لحظه نگرانت می‌شوم که چه می‌کنی ؟

پنجره‌ی اتاقم را باز می‌کنم و فریاد می‌زنم:

تنهایی‌ات برای من …

غصه‌هایت برای من …

همه بغض‌ها و اشک‌هایت برای من …

بخند برایم بخند …

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده‌هایت را …

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده

دوستت دارم…

| اس ام اس تنهایی |

سکوت که می کنی

وزن جهان را تنها به دوش می کشم!

و کم که می آورم

زمین آنقدر کند می چرخد

که تو توی تقویم می ماسی

و من

آونگ می مانم

بین حقیقتِ تو

و افسانه ای که از تو در سرم دارم!

سکوت که می کنی

شب پشتِ پلک های سکوت

حتم می کند که تو هم تنهایی!

| اس ام اس تنهایی |

نزدیکی در فاصــــــــــــله نیست

در اندیشــــــــــــه است

و تو اکنــــــــــــون

مهمان اندیشه های منــــــــــــی…

| اس ام اس تنهایی |

نوازش از من می خواهی و من

پرم از جای خالی

همه نوازش های نشده . . .

نگاه از من می خواهی

از دو چشمم

و من

سراپا نگاهم و

اینهمه مردمک انتظار را در من

نمی یابی . . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 1,383